hannahkung

Alla inlägg under november 2010

Av hannah - 20 november 2010 10:13

hejsan   

har inte bloggat på länge ... :(

förlåt! :)

har inte hänt så mycket sen jag blogga sist faktiskt.

igår var jag , klara och sanna och bowla

på det nya stället i arboga :p

det va grymt kul faktiskt ,jag förlora (a)

men dom fuska och kärde med staket de gjorde inte ja (....jaärbäst)

haha snart äre jul!!!!!!!!? ja längtar sjukt mycket!

Av hannah - 13 november 2010 10:24

tja bloggen!   

idag har jag match... fett taggad!

borta mot kumla   

igår gick jag med sanna ner på stan ,

 hon skulle köpa fars-dag present.. det är ju fars-dag imorgon!  

vad har ni köpt ? har ni nå tips man kan köpa ?   

haha ja vet inte vad ja ska köpa faktsk, så kom med idér   

hoppas det går bra på matchen idag!

jag gör ett inlägg när ja kommit hem om hur det gick osv ...   

peace!

Av hannah - 10 november 2010 21:47

hejhej .

har inte blogga på längen nu, förlåååt! :c

har inte hunnit har spela handboll osv.

snön har kommit , kul , fast ne .

jag hatar snön ju:d

ska sova nu . inlägg imorrn :)

Av hannah - 7 november 2010 17:30

tja!

har precis kommit hem efter en promenad, ganska skönt faktiskt.

har inte gjort så mkt idag , tråkigt nog.

menmen imorgon äre skola.. inte okej! :o

haha, fast jag längtar lite efter klasskompisarna 

höstlovet har varit sjukt bra, tack till alla som gjorde de bra!

inlägg kommer imorgon... längtar  

Av hannah - 5 november 2010 21:45

tjatja. 

idag har jag vart med yazzeh,  

vi har vart på stan och typ tagit massor med kort vid vasahallen.

den där tjejen är heeeeeelt crazyyy! o:

hon klättra upp i en lyktstolpe. galen chey myees.

sen åt vi på donken vid vasahallen oxå haha,

skratta så mycket att ja fick ont i magen!  

sen gick vi hem till henne och spela wii ,

sen färga den där ungen håret oxå.. ovanligt! fast ne 

hehehe, sen skulle ja hem ):

men jag har haft sjuuuuuukt kul idag, inte skrattat såhär mycket på länge.

du är bäst bruden    


-

Av hannah - 4 november 2010 11:31

gooodmorgon!   

idag ska ja va med jessica, heh .

vi ska t stan, antar jag   

blir inge långt inlägg nu ;p

bli bättre på att kommentera!   

kram<3

Av hannah - 3 november 2010 21:24

hej bloggen!  


idag var jag med jessica och massa folk.

först marre jonna bruno samuel och jessica, sen drog samuel och bruno,

sen skulle alla hem och äta.

sen gick jag och mötte jessica och vi gick ner till vasahallen och träffade jonna och malin :)

sen gick jag och gick jag och jessi och typ vid röda korset såg vi elsa wilma och kevin, så vi stanna där ett tag sen skulle jag rida på wilmas rygg HAHAHA! xD

skitkul!   

bättre höstlov får man leta efter<3


helt crazyyyy dag, tack för dagen alla! <3

Av hannah - 3 november 2010 12:51

hejhej!

idag ska jag va med jessica min abvf   

vi har inte vart på jätte länge, saknat henne jätte mycket<3

skriver ikväll om vad vi gjort osv .   

idag har jag på mina älskade CHINOS<333

älskar (a)   


peace!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards